دستگاه کاتر پلاتر مدل NT720


در حال بارگذاری
16 ژوئن 2019

دستگاه کاتر پلاتر مدل NT720

دستگاه کاتر پلاتر جهت برش انواع شبرنگ ، روز رنگ ، طلق و انواع کاغذ و مقوا استفاده می شود . این دستگاه در اندازه های 60 و 120 در بازار موجود می باشد . دستگاه کاتر پلاتر با دو مدل موتور ، استپ و سروو موتور در بازار موجود است . مزیت موتورهای سروو این می باشد که موتورهای سروو صدای کمتری نسبت به موتورهای استپ تولید می کنند .بعضی از مدل های دستگاه های کاتر پلاتر مجهز به چشمی می باشند ، که محدوده برش را قبل از اینکه عملیات برش را انجام دهد برای کاربر مشخص می کنند . مشخص شدن محدوده برش قبل از برش دستگاه ضریب خطای کار را به صفر می رساند .

پلاتر ها به دو دسته پلاتر های کم عرض و پلاتر های عریض تقسیم می شوند

مشخصات دستگاه کاتر پلاتر  :

دستگاه  مدل NT720 دارای موتور سروو است

این دستگاه قابلیت برش تا عرض 60 سانتی متر را داراست

قیمت دستگاه بسته به امکانات و ویژگی های دستگاه متفاوت است

این دستگاه جهت تولید برچسب برای شیشه های فروشگاه ها و اتومبیل ها و همچنین تولید علائم هشدار و راهنمایی در هتل ها و داخل شهر و همچنین علائم روی دستگاه ها ی مختلف کاربرد دارد .برای استفاده از این دستگاه ، ابتدا نوشته یا متن مورد نظر در نرم افزار CorelCorelDRAW طراحی کرده و سپس نوشته به تصویر تبدیل می شود و در انتها داخل نوشته را خالی کرده و فایل آماده شده به دستگاه ارسال می شود.نوین استوک همراه همیشگی شما جهت راه اندازی و توسعه کسب و کار شما می باشد. تخصص ، اطمینان و تعهد از ویژگی های نوین استوک می باشد.جهت خرید و فروش و مشاهده انواع دستگاه های چاپ به دسته بندی محصولات مراجعه کنید .با نوین تاک تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب دستگاه مناسب ، یاری کنند.

  راهنمای خرید:

    گارانتی = تعهد فروشنده به سلامت دستگاه

   کلیه دستگاه های ارائه شده توسط نوین استوک دارای یک سال تا 6 ماه گارانتی معتبر می باشد.

   توجه : دستگاه های کارکرده را فقط با گارانتی معتبر و تحت نظر کارشناسان مجرب خریداری کنید.

  • شماره تلفن 02149063 در ساعات اداری و شماره موبایل 09129375240 ( مدیر فروش دستگاه های کارکرده - آقای سهرابی) برای مشاوره در زمینه خرید و یا فروش انواع دستگاه کارکرده در خدمت شماست.
  • برای ارتباط از طریق واتساپ کلیک کنید :