دستگاه چاپ فلکس و بنر کونیکا 1024


در حال بارگذاری
3 ژوئن 2019

دستگاه چاپ فلکس و بنر کونیکا 1024

دستگاه چاپ فلکس و بنر کونیکا 1024نسبت به دستگاه چاپ بنر کونیکا 512، هد بزرگتری دارد و این مهم با افزایش تعداد نازل ها میسر شده است، در واقع نازل های این دستگاه از کنار هم قرارگرفتن دو ردیف هد 512 کنار یکدیگر تشکیل شده و همین امر باعث شده که سرعت چاپ این دستگاه نسبت به دستگاه کونیکا 512 دو برابر بیشتر شود.همچنین این دستگاه قابلیت ارتقاء به 8 هد را نیز دارد.افزایش تعداد هد ها نیازمند این است که دستگاه موتور قویتر داشته باشد و موتوری با قدرت بیشتر نیازمند پاورهای قویتر است و پاورهای قویتر هم نیازمند سرو موتورهای قویتری است و تمامی این امکانات نیازمند شاسی و بدنه یک تکه و مستحکمی می باشد . موارد ذکر شده باعث می شود که دستگاه نیازمند بدنه ای بزرگتر و محکمتر نسبت به بقیه دستگاه های چاپ باشد و اصطلاحا بدنه ای صنعتی داشته باشد.

مشخصات دستگاه چاپ  :

یکسال گارانتی تمام قطعات

سیستم تمام اتوماتیک پاکسازی هدها

سیستم مکش از کف مدیا در حین چاپ

امکان چاپ تا سرعت 320 متر بر ساعت

سیستم خشک کن هوشمند مادون قرمز

دارای حالت آماده بکار برای صرفه جویی در مصرف برق

سیستم پیشرفته تغذیه و جمع آوری مدیا برای چاپ تیراژ بالا

بدنه مستحکم و مقاوم در برابر تنش حرکت موتور ها جهت حذف لرزش دستگاه در حین کار

مجهز به پینج رولرها ی مستحکم و عریض جهت جلوگیری از انحراف مدیا در چاپ با سرعت بالا

قابلیت چاپ بر روی مدیاهای سازگار با مرکب پایه سالونت همانند بنر ، فلکس ، وینیل ، استیکر ، مش و …

برتری های دستگاه

دستگاه کونیکا 1024 دستگاهی است که بدلیل داشتن ریز پاشش بالاتر ، طیف رنگی شفاف تر و متنوع تری به ما خواهد داد و سرعت و کیفیت چاپ بالاتری هم دارد .در دستگاه چاپ فلکس و بنر کونیکا 1024 برخلاف بقیه دستگاه ها که دو ردیف فن دارند ، در پایین این دستگاه ، یک ردیف را فن کارگذاشته اند و در ردیف بالاتر infrared  کارگذاشته اند که نور مادون قرمز infrared   ، باعث می شود که سطح کار زودتر خشک شود. قابل توجه اینکه میزان قدرت infrared   قابل تنظیم است که با توجه به میزان چاپ و سرعت چاپ می توان آن را کم یا زیاد کرد .

چون ارتفاع دستگاه چاپ فلکس و بنر کونیکا 1024 نسبت به دستگاه های دیگر بلند تر می باشد ، یک مانیتور بر روی این دستگاه نصب شده است. پس بنابراین در کنار دستگاه فقط به سیستم کامپیوتری نیاز خواهید داشت و از قراردادن مانیتور در کنار دستگاه بی نیاز خواهید بود .با نوین تاک تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب دستگاه چاپ بنر و فلکس مناسب ، یاری کنند.

  راهنمای خرید:

    گارانتی = تعهد فروشنده به سلامت دستگاه

   کلیه دستگاه های ارائه شده توسط نوین استوک دارای یک سال تا 6 ماه گارانتی معتبر می باشد.

   توجه : دستگاه های کارکرده را فقط با گارانتی معتبر و تحت نظر کارشناسان مجرب خریداری کنید.

  • شماره تلفن 02149063 در ساعات اداری و شماره موبایل 09129375240 ( مدیر فروش دستگاه های کارکرده - آقای سهرابی) برای مشاوره در زمینه خرید و یا فروش انواع دستگاه کارکرده در خدمت شماست.
  • برای ارتباط از طریق واتساپ کلیک کنید :